Cyfryzacja

Czy wiecie, że tak naprawdę to cyfryzacja postawiła klienta a nie produkt w centrum zainteresowania?

Okazuje się, że obecnie w zasadzie każda i każdy z nas ?kształtuje rynek?. To my (klientki i klienci) uczymy przedsiębiorców ? to oni muszą nauczyć się nas, jeśli chcą abyśmy coś od nich kupiły/kupili. Co więcej powinni spojrzeć na nas w sposób holistyczny i znaleźć z nami co najmniej pięć elementów styku, jeśli chcą, aby ich marka była w obszarze naszego zainteresowania.

Jak zauważa nasza członkini – ?guru? w temacie cyfryzacji: Bożena Leśniewska, nie wszystkie przedsiębiorstwa są już na etapie rozumienia tej fundamentalnej zmiany jednak zmiana jest nieunikniona. O zmianie relacji firma ? klient, a także o wzrośnie znaczenia e-sprzedaży więcej w wywiadzie z Bożeną TUTAJEddie Vanderdoes Womens Jersey