Nasza
Historia i wartości
Historia
LiderShe to przestrzeń intymna, w której powstaje inspiracja i rośnie siła sprawcza kobiet.
- 2010 – Powstanie idei Stowarzyszenia LiderShe
- 2012 – Rozpoczęcie działalności Stowarzyszenia LiderShe
- 2018 – Inauguracja I edycji studiów Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe
- 2020 – Utworzenie Klubu Absolwentek APK LiderShe
- 2021 – Rozpoczęcie I edycji Programu Mentoringowego
- 2022 – 10-lecie Stowarzyszenia LiderShe
Stowarzyszenie LiderShe istnieje od ponad 10 lat, jego członkiniami jest obecnie 40 kobiet. Inspiracją do jego powstania była wspólna potrzeba wspierania innych kobiet w rozwoju osobistym i zawodowym. Od początku istnienia, naszym celem było budowanie silnej pozycji kobiet w życiu i biznesie.
Reprezentujemy instytucje publiczne, komercyjne, organizacje pożytku publicznego. Członkinie LiderShe zasiadają w Zarządach, Radach Nadzorczych, prowadzą własne firmy i fundacje. Reprezentujemy wiele środowisk i wypełniamy bardzo różne role zawodowe. Jednocześnie jesteśmy żonami, matkami, partnerkami. Mamy swoje pasje i zainteresowania. To co nas łączy – to wartości i wspólne cele.
Nasze wartości
Dbamy o wysoki poziom działalności Stowarzyszenia i jego rozwój. Utrzymujemy wysokie standardy w każdej dziedzinie działalności i komunikacji, a w szczególności w zakresie standardów etycznych. Każda z członkiń osobiście angażuje się zarówno w rozwój organizacji jak też w jej promocję. Wspólnie i każda z osobna dbamy o wizerunek Stowarzyszenia i jego członkiń.
Wszystkie członkinie Stowarzyszenia zasługują na szacunek i mają te same prawa i obowiązki. Przejawem tego jest troska i dbałość o uczucia drugiej osoby, szacunek dla jej odrębności oraz czasu wyrażany między innymi poprzez poszanowanie odrębnych opinii, punktualność i terminowość.
Każda z członkiń Stowarzyszenia ma prawo do swobody wypowiedzi i nieskrępowanej kreacji, do proponowania nowych rozwiązań i inicjatyw, do swobodnej wymiany poglądów. Wspólnie dążymy do tworzenia unikalnej wartości będącej wypadkową odmiennych osobowości członkiń Stowarzyszenia, czego wyrazem jest jednakie dla wszystkich prawo do tworzenia i rozwoju organizacji.
Jesteśmy otwarte na swoje wzajemne potrzeby. Stwarzamy możliwości i warunki do współpracy dla wszystkich członkiń. Udzielamy sobie i przyjmujemy rzetelną informację zwrotną. Wspieramy się nawzajem zarówno na płaszczyźnie osobistej jak i zawodowej. W sposób odpowiedzialny komunikujemy nasze możliwości w przypadku zależności biznesowych.
Przestrzegamy wartości i zasad Stowarzyszenia oraz ogólnie przyjętych norm współżycia społecznego, a w szczególności zasad etyki. Ufamy sobie wzajemnie, jesteśmy otwarte i uczciwe. Jednocześnie stosujemy zasadę bezwzględnego zachowania poufności.
Nasze cele
- wspieranie rozwoju zawodowego i osobistego
- wspieranie realizacji wspólnych inicjatyw i przedsięwzięć członków Stowarzyszenia
- wspieranie powiązań biznesowych pomiędzy członkami Stowarzyszenia
- organizowanie platformy wymiany doświadczeń zawodowych
- organizowanie i zapewnianie wzajemnej pomocy wśród członków zwyczajnych Stowarzyszenia
- przestrzeganie i promowanie wysokich standardów w działalności biznesowej i publicznej
- organizowanie i wspieranie inicjatyw o charakterze charytatywnym
- budowanie pozycji kobiet w biznesie i życiu społecznym
Stowarzyszenie realizuje cele poprzez
- organizowanie lub uczestniczenie we wspólnych przedsięwzięciach o charakterze biznesowym i społecznym
- wymianę informacji i udzielanie rekomendacji
- organizowanie spotkań, szkoleń i konferencji
- współpracę z organizacjami i władzami w zakresie określonym w celach działalności Stowarzyszenia
- członkostwo w krajowych i zagranicznych organizacjach realizujących cele zbliżone do celów statutowych Stowarzyszenia