Nasze

Władze i Członkinie Stowarzyszenia

Zarząd

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu

Komisja Rewizyjna

Renata Filipek-BaryłowskaManager z wykształcenia i zamiłowania. 

Wykładowca na ALK Akademia LiderSHE.

Doświadczenie: Zarzadzanie Obsługą Klienta, Sprzedażą, Marketingiem, HR.

Branże: Telekomunikcja, Produkcja, e-commerce, Medyczna.

Hobby sport (tenis, narty, golf), kulinarnie (kuchnia włoska, ciacho!), książki (psychologia pozytywna). 

LI strona: https://www.linkedin.com/in/renata-filipek-bary%C5%82owska/

Bożena LeśniewskaLiderka, mentorka, matka, żona, wykładowczyni na APK. 

Od ponad 25 lat zawodowo związana z branżą telekomunikacyjną i IT. Pracowała w firmach:  DHL, Polkomtel, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Orange Polska.   

Jej domeną jest zarządzanie zmianą, implementacja nowych modeli biznesowych oraz wspieranie rozwoju liderów w duchu przywództwa opartego o wartości.  

Hobby 

Prywatnie dużo podróżuje, interesuje się psychologią i socjologią. Nieustannie wspiera rozwój menedżerów, a w szczególności kobiet poprzez aktywne zaangażowanie w programy mentoringowe organizacji takich jak Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet czy Fundacja Perspektywy.  

Książki, kuchnia tajska, góry.
LI strona: https://www.linkedin.com/in/bozenalesniewska/

Małgorzata WojciechowskaTwórca i dyrektor zarządzająca marki luksusowych ubrań dla kobiet – Enteliér. Doświadczony finansista w obszarze bankowości korporacyjnej, studiowała na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Hobby: sport (joga, fitness, narty), podróże, książki-powieści kryminalne, historyczne, psychologiczne, literatura piękna, kulinarnie ciasta i kuchnia azjatycka.

LI strona: https://www.linkedin.com/in/malgorzata-wojciechowska-006a411/

Członkinie Stowarzyszenia

Marzena Budziszewska-PettynPraktyk HR z ponad 25-letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach takich jak Ericsson, Microsoft, DLL. Obecnie Dyrektor Personalny na Region Europy Środkowo- Wschodniej w DLL.

Z dużym sukcesem prowadzi projekty dotyczące zmian w organizacji, zarządzania talentami i budowania angażującej kultury w firmach. Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań w HR, które pomagają osiągać wymierne rezultaty w biznesie.

Swoją wiedzą w zakresie HR i wieloletnim doświadczeniem chętnie dzieli się będąc mentorem i coachem dla wielu młodszych koleżanek i kolegów z branży w Polsce i w Europie.

Bierze aktywny udział w Klubie HR Harvard Business Review Polska jako ekspert HR oraz w Fundacji Business Boutique angażując się w liczne projekty i inicjatywy.

Była też wykładowczynią w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi na uczelni SWPS oraz ALK prowadząc zajęcia praktyczne ze studentami z zakresu nowoczesnych narzędzi HR.

Współzałożycielka ruchu HRodNowa,

Hobby: Lubi podróże i aktywne poznawanie nowych miejsc razem z rodziną, spotkania z przyjaciółmi przy kawie.

Uwielbia Włochy, które są jej miejscem na ziemi, oraz swój ogród – spędza w nim każdą wolną chwilę, a o roślinach może opowiadać godzinami.

LI strona: http://www.linkedin.com/in/marzenabudziszewska

Moja specjalizacja to zarzadzanie strategiczne, budowanie efektywnych i zaangażowanych  zespołów,  komunikacja i rozwiazywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy zespołami  networking w biznesie, planowanie kariery  oraz  negocjacje na rynku B2B. 

Od ponad 20 lat na stanowiskach menedżerskich w sektorze  ubezpieczeniowym. 

Przez wiele lat byłam Członkinią Zarządu w dwóch międzynarodowych instytucjach finansowych AXA i AON.  

Odpowiadałam za rozwój sprzedaży w Europie Środkowo- Wschodniej współpracując z międzynarodowymi zespołami w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Ukrainie, Rosji jak i krajach Bałtyckich – mogę wspierać w komunikacji w wielokulturowych zespołach. 

Jestem mentorem w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Vital Voices , LiderShe oraz Uniwersytetu Sukcesu. W ramach moim procesów coachingu z elementami mentoringu współpracowałam z mentee min z takich organizacji jak z Google, Microsoft, DHL, Grupa Żywiec, Metlife, PZU, Pekao SA i inne firmy  

Hobby: sport (joga, narty), podróże i kamperowanie książki – powieści historyczne, psychologiczne, Mindfulness i medytacje, stare samochody i rajdy. 

LinkedIn

Marzena DraganiakRadczyni prawna z ponad 25 letnim stażem ze specjalizacją w obsłudze przedsiębiorstw, fundacji i stowarzyszeń. Prowadzi Kancelarię Prawną i doradza w zakresie prawa gospodarczego, cywilnego, prawa pracy i własności intelektualnej.
Wieloletnia dyrektorka działu prawnego międzynarodowej grupy medialnej TVN. Prawniczka z doświadczeniem w projektach kapitałowo-organizacyjnych, członkini Rad Nadzorczych, Zarządu Stowarzyszenia Prywatnych Nadawców Radiowych i Telewizyjnych oraz Komisji Prawa Autorskiego przy Ministrze Kultury. Chief Legal Officer spółek z branży fintech, blockchain i spółek regulowanych z branży finansowej działających w Polsce i Wielkiej Brytanii. Liderka projektów z zakresu dobrych praktyk i samoregulacji.

Mediatorka od 2006 roku, wpisana na stałą listę mediatorów Centrum Mediacji Lewiatan, Okręgowej Izby Radców Prawnych, Sądu Okręgowego, Komisji Nadzoru Finansowego, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Krajowej Izby Gospodarczej.

Wykładowczyni na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego i Politechniki Warszawskiej.

Wiceprezeska Zarządu Stowarzyszenia Lidershe.

Renata Filipek-BaryłowskaManager z wykształcenia i zamiłowania. 

Wykładowca na ALK Akademia LiderSHE.

Doświadczenie: Zarzadzanie Obsługą Klienta, Sprzedażą, Marketingiem, HR.

Branże: Telekomunikcja, Produkcja, e-commerce, Medyczna.

Hobby sport (tenis, narty, golf), kulinarnie (kuchnia włoska, ciacho!), książki (psychologia pozytywna). 

LI strona: https://www.linkedin.com/in/renata-filipek-bary%C5%82owska/

Anna Głowacka członkini LiderShePrzez ok 20 lat byłam związana z mediami (pracowałam jako dziennikarka w prasie, producentka programów tv, scenarzystka, jestem właścicielką firmy producenckiej).

Kilka lat po urodzeniu syna, zadałam sobie pytanie – jaka umiejętność zwiększy jego szanse na dobre życie, co jest umiejętnością przyszłości? Odpowiedź brzmiała – biegłość i swoboda komunikacyjna.

Chwilę później razem z mężem założyliśmy Fundację Akademia Retoryki, której jestem prezeską. Uważam, że najważniejsze rzeczy w życiu trzeba powiedzieć – warto umieć robić to dobrze. I tego właśnie uczymy w Akademii – dobrych rozmów, owocnych dyskusji i skutecznej argumentacji. Uważamy, że każde wystąpienie publiczne – a takim jest dowolna rozmowa – jest szansą. A retoryka to na wskroś nowoczesna umiejętność – w końcu nawet stworzony przez najwybitniejsze mózgi startup musi „wyjść do ludzi” i przekonać ich do siebie.

W wolnych chwilach rozwijam projekt Tyle Było Dni – w ramach którego pomagam ludziom spisywać ich wspomnienia.
Jednocześnie z projektem TBD rozwijam startup PSINDER. To aplikacja dzięki której właściciele psów będą mogli umawiać się na spacery, dobierając jak najlepsze towarzystwo dla swojego czworonoga.

https://akademiaretoryki.pl/
https://www.tylebylodni.pl/

LI strona: https://www.linkedin.com/in/anna-głowacka-78205211a/

Anna GogaczJestem założycielką oraz CEO Allegro Brand Experience Agency – od 30 lat jedną z wiodących agencji na polskim rynku. Od zawsze łączę kreację i sztukę z biznesem, takie właśnie jest DNA mojej firmy. Zarządzam interdyscyplinarnym teamem złożonym ze specjalistów różnych dziedzin: Kreacja, Event, Digital, Komunikacja i Incentive Travel.

Allegro organizuje co roku ponad 200 projektów brand experience, łączących mix narzędzi marketingowych, oryginalną kreację i najnowsze technologie: eventy offline, online i hybrydowe, działania digital oraz wielokanałową komunikację marketingową, zarówno
B2B i B2C.

Pracujemy dla globalnych i polskich klientów, m.in.: adidas, Allianz, Bahlsen, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, ING Bank Śląski, Empik, EY, Mazda, Mastercard, McDonald’s, Nissan, OPPO Renault, Santander Consumer Bank, Schwarzkopf Pro, TikTok, T-Mobile.

Od wielu lat aktywnie działam na rzecz profesjonalizacji polskiej branży event-marketingowej. Szczególnie mocno angażuję się w dialog branżowy poświęcony wypracowaniu dobrych praktyk i standardów współpracy na linii klient – agencja.

Jestem współzałożycielką Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, a także współautorką i sygnatariuszką Kodeksu Dobrych Praktyk.

Jako panelistka uczestniczyłam w wielu debatach i wydarzeniach poświęconych komunikacji marketingowej. Zdobywałam liczne wyróżnienia i nagrody branżowe. Zasiadałam w jury konkursów, m.in.: EFFIE Awards Poland, KTR i MP Power Awards.

Allegro jako pierwsza agencja w Polsce otrzymała tytuł Agencji Eventowej Roku przyznany przez Media&Marketing Polska na podstawie badania satysfakcji klientów KANTAR i jako pierwsza firma zdobyła to wyróżnienie czterokrotnie (2015, 2018, 2020 i 2021).

Ukończyłam Warszawską Akademię Muzyczną im. F. Chopina, podyplomowe studia Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie i marketing oraz Harvard Business School Executive Education Program.

Hobby: W wolnych chwilach podróżuję, uprawiam żeglarstwo i aktywnie uczestniczę w
wydarzeniach kulturalnych. Moją pasją jest muzyka klasyczna.

LI strona: https://pl.linkedin.com/in/anna-gogacz-0b496a124

Magdalena HauptmanMenadżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w organizowaniu, przeprowadzaniu zmian i usprawnianiu niezależnie od obszaru merytorycznego. Jestem ekspertem od skomplikowanych projektów operacyjnych i transformacyjnych. Absolwentka:

  • Zarządzania i Marketingu SGH,
  • Wydziału Psychologii SWPS,
  • Wydziału Muzykologii UW,
  • Studiów Podyplomowych Psychologia Pozytywna na SWPS.

Doświadczenie: Transformacja i poprawa efektywności operacyjnej, Zmiana kulturowa, Zakupy, Logistyka, Time to Market, Duże projekty operacyjne typu Miasteczko Orange.

Branże: Telekomunikacja

Hobby:   

Uwielbiam się uczyć. Jestem molem książkowym. Ponieważ szybko się nudzę, mój umysł odpoczywa poznając nowe rzeczy. Jednocześnie lubię rutynę miejsc i czynności – długie spacery, jogę i podróże do znanych mi miast i ludzi.

Anna HawrylukJestem założycielką i CEO Professionals Group, firmy konsultingowo-doradczej, specjalizującej się w pozyskiwaniu talentów, rekrutacji i HR.

Naszą domeną jest wspieranie rozwoju przedsiębiorstw, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Naszymi klientami są największe globalne korporacje, a także lokalne firmy, startupy i podmioty, które tworzą centra usług wspólnych – branże: bankowość, finanse, media, software engineering, produkcja, hi-tech, sektor półprzewodników.

Na co dzień wspieramy też kandydatów poszukujących nowych możliwości zawodowych, będąc ich zaufanym partnerem w rozwoju kariery. Działamy w obszarze HR-Tech – nasza innowacyjna platforma Crowd Hunter, promuje polecenia i współpracę między agencjami rekrutacyjnymi, rekruterami, pracodawcami i osobami poszukującymi pracy.

Moje doświadczenie zawodowe to droga od pracy w korporacji do prowadzenia własnego biznesu. Studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim ukierunkowały moją ścieżkę zawodową na obszar powiązany z regulacjami, ale pasją zawsze było inicjowanie i prowadzenie projektów oraz wychodzenie poza utarte schematy.

Karierę zaczynałam w sektorze finansowym, w bankowości, gdzie przez 15 lat jako ekspertka ds. Compliance, prawnik i wykładowca, prowadziłam projekty regulacyjne w Polsce i w Regionie EMEA dla międzynarodowych korporacji w zakresie Conduct Risk, AML/KYC, Ethics (Citi i BNP Paribas). Te doświadczenia zawodowe pozwoliły mi na zdobycie kompetencji, które dziś są niezbędne do prowadzenia własnej firmy. Rozumiejąc wyzwania managerów i działów HR w organizacjach, wspieram ich aktywnie, partnersko współtworząc potrzebne rozwiązania. Wraz z zespołem wyznaczamy nowe standardy w procesach HR-owych, w tym rekrutacyjnych, dążąc do zredefiniowania tych procesów i ich jakości.

Moją pasją i motywacją jest praca z ludźmi i budowanie partnerskich relacji, dzięki którym można realizować cele biznesowe i osobiste, efektywnie, z uśmiechem i zaangażowaniem. Aktywnie włączam się w inicjatywy wspierające rozwój osobisty i zawodowy na rynku pracy. Jako członkini Stowarzyszenia LiderShe mam przyjemność wspierać kobiety, m.in. jako mentorka. Uwielbiam podróże z rodziną, moje zainteresowania krążą wokół tematów rozwoju osobistego, etyki w biznesie i rozwoju nowoczesnych technologii.

LI: https://www.linkedin.com/in/hawrylukanna1/

https://www.professionalsgroup.pl/

https://www.crowdhunter.io/

Julita JabłkowskaJulita jest doradcą z ponad 20 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w transformacji biznesowej przedsiębiorstw.

Wspiera swoich klientów w tworzeniu i wdrażaniu ambitnych wizji oraz strategii, reorganizacji struktur biznesowych, a także skutecznym angażowaniu pracowników w zmiany.

Gro jej kariery zawodowej przypada na okres pracy w KPMG, w dziale Business Consulting, gdzie zajmowała się doradztwem strategicznym i reorganizacją przedsiębiorstw.

Jako mentor i executive coach wspiera liderów i ich  zespoły w formowaniu przywództwa oraz budowaniu naturalnego autorytetu opartego na zaufaniu i współdziałaniu. Pomaga im również podnosić osobistą efektywność, m.in. poprzez kształtowanie nawyków zwinnego działania i sprawnej organizacji pracy.

Umiejętnie łączy aspekty rozwoju biznesu i rozwoju osobistego, szczególnie w kontekście rozwoju kompetencji strategicznych i przywódczych,  integrując te elementy w warsztatach biznesowo-rozwojowych dla menedżerów.

Magdalena Kowalska członkini LiderSheZałożycielka i prezeska fundacji Instytut Mindset, która działa na rzecz edukacji emocjonalnej i promocji zdrowia psychicznego.

Jej misją jest wspieranie rodziców dzieci w kryzysie zdrowia psychicznego. Tworzy programy społeczne w obszarze budowania silnych rodzinnych więzi, zwiększania samoświadomości oraz kompetencji rodzicielskich. Projektuje oraz prowadzi warsztaty arteterapeutyczne wśród dzieci i młodzieży, skupiające się na biblioterapii oraz arteterapii z wykorzystaniem sztuk wizualnych. Wcześniej przez kilkanaście lat zajmowała się komunikacją oraz budowaniem relacji międzyludzkich.

Humanistka. Wolontariuszka. Absolwentka Polonistyki na UW. Ukończyła także studia podyplomowe PR na SGH, CSR na ALK oraz Arteterapię w WSKZ.

Obecnie studiuje Psychologię (spec.: psychologia kliniczna) na Uniwersytecie SWPS. www.mindset.org.pl

LI strona: https://www.linkedin.com/in/megkowalska/

Agnieszka Kulikowska członkiniKonsultantka executive search i headhunterka z powołania, w 2014 rozpoczęła w Polsce działalność globalnej firmy Page Executive. Kadrę menedżerską dobiera od 15 lat: pomogła międzynarodowym oraz polskim firmom w zrekrutowaniu ponad 150 członków zarządu i dyrektorów. Wspiera najlepszych liderów/ki w obejmowaniu stanowisk regionalnych i globalnych. Jest członkinią zarządu firmy rekrutacyjnej Michael Page i organizacji pozarządowej Kampania Przeciw Homofobii. Doradczyni zarządu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Orędowniczka różnorodności i inkluzji – w społeczeństwie i na wszystkich szczeblach kariery. Przewodzi globalnej Sieci Ambasadorek i Ambasadorów DE&I w Page Executive doradzając organizacjom jak budować bardziej zróżnicowane zarządy osiągające jeszcze lepsze wyniki biznesowe. Występuje na konferencjach i w panelach o tematyce DE&I, LGBT+, ESG. Jej pasją są podróże – odwiedziła dotychczas 59 krajów.

Bożena LeśniewskaLiderka, mentorka, matka, żona, wykładowczyni na APK. 

Od ponad 25 lat zawodowo związana z branżą telekomunikacyjną i IT. Pracowała w firmach:  DHL, Polkomtel, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Orange Polska.   

Jej domeną jest zarządzanie zmianą, implementacja nowych modeli biznesowych oraz wspieranie rozwoju liderów w duchu przywództwa opartego o wartości.  

Hobby 

Prywatnie dużo podróżuje, interesuje się psychologią i socjologią. Nieustannie wspiera rozwój menedżerów, a w szczególności kobiet poprzez aktywne zaangażowanie w programy mentoringowe organizacji takich jak Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet czy Fundacja Perspektywy.  

Książki, kuchnia tajska, góry.
LI strona: https://www.linkedin.com/in/bozenalesniewska/

Anna Lubowska

Socjolog. Pracę zaczynałam jako dziennikarka tygodnika Przyjaciółka i kultowego programu telewizyjnego Studio2. W  mrocznych latach osiemdziesiątych założyłam chińską restaurację…  Lata dziewięćdziesiąte  wsiadłam do pociągu: “korporacja”.

Mam 25 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi agencjami mediowymi w Polsce i w regionie Europy Wschodniej.  Przechodziłam drogę od małej firmy do agencji nr 1 w Polsce. Od  zwycięstw do niepowodzeń i zwycięstw i…
Byłam przez wiele lat członkiem zarządu, a  także przez dwie kadencje prezesem, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR. Jako dotychczas jedyna kobieta i jedyna przedstawicielka agencji mediowych.
 

Hobby: joga, podróże, jazda konna, narty.

LI strona: linkedin.com/in/anna-lubowska-8996b11

Małgorzata MarczewskaDoradca strategiczny w obszarze zarządzania kapitałem emocjonalnym przedsiębiorstw, spójnej komunikacji, projektowania kultury organizacji opartej na wartościach. Ekspert od potencjału i spójności przekazu, w obszarach Life, Art, Biznes. Autorka programów rozwojowych opartych na projektowaniu myślenia i wiedzy o emocjach pt. Elementarz Emocjonalny,  Chemia Zarządzania.

Ponad 25 lat doświadczeń, trenerka, certyfikowana coach ICC, współzałożycielka i prezeska dwóch pierwszych kadencji Izby Coachingu. Z sukcesem zrealizowała wiele projektów rozwojowych i kompetencyjnych. Aktywnie współpracowała m.in z Alior Bank, Google, Oracle, Laboratorium dr Irena Eris, Skanska, L’Oreal, Balhsen Sweet, Saint-Gobain, Ogilvy & Mather Poland, Europapier-Impap, Black Red White,  PZU. Współtworzyła projekt kultury organizacji i jakości usług w  Hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. Jest coachem ludzi biznesu i sztuki. Z Manuelą Gretkowską współpracowała przy tworzeniu Partii Kobiet, fundatorka i współzałożycielką razem z Lidią Popiel, Fundacji Polska Jest Kobietą. Doświadczenie: tysiące dni szkoleniowycho sesji coachingowych, coaching ponad 40 filmów i projektów kreatywnych.  

Hobby:

neuropsychologia, nowe technologie, fizyka kwantowa, sztuka, design, neurosince.
LI strona: https://www.linkedin.com/in/marczewska/

Całe życie zawodowe związana z branżą usług profesjonalnych. Początkowo z EY i PwC, a następnie jako współzałożycielka polskiego oddziału Corporate Coach U. Jako Executive Coach wspiera zarządy polskich i międzynarodowych firm oraz liderów biznesu w zarządzaniu strategicznym i budowaniu zaangażowanych zespołów. Prekursorka coachingu biznesowego w Polsce. Pierwsza coach akredytowana przez International Coach Federation. Mediatorka biznesowa według metody Non-Violent Communication.

Prezeska rodzinnej Fundacji Porta, którą współtworzy z mężem Nigeryjczykiem i czwórką dzieci, dając tym samym przykład, że można pięknie się różnić. Aktywistka na rzecz równości. Laureatka plebiscytu Superbohaterki Wysokich Obcasów. Mówczyni występująca w tematyce DE&I.

Pasjonatka tańca i życia w zgodzie z naturą.

LI strona: https://www.linkedin.com/in/lidka-nwolisa-6b65606

Prezes Zarządu. Aneta Podyma posiada imponujące doświadczenie menedżerskie: karierę zaczynała w Merrill Lynch
w Paryżu, uruchomiła działalność polskiego oddziału BlackRock, stworzyła AXA TFI, przewodziła w roli CEO i była Dyrektorem Generalnym Genworth Financial w regionie CEE. Od 2015 roku jest Prezesem Zarządu Unum Życie. Studiowała we Wrocławiu i w Paryżu.

W pracy kładzie nacisk na oparte na wartościach etyczne relacje z klientami, oferowanie transparentnych produktów finansowych i najwyższą jakość obsługi. Dostrzega i docenia ludzi, wierzy w ich potencjał i pomaga im się rozwijać. To według niej klucz do biznesowego wzrostu i osobistych sukcesów otaczających ją osób.

Jest otwarta na potrzeby innych i zaangażowana społecznie. W 2011 roku współtworzyła ogólnopolską  inicjatywę „Koalicja Prezesów Wolontariuszy 2011” znaną dziś jako Liderzy Pro Bono,  której nadal jest aktywnym uczestnikiem.  Od 2012 roku jest członkiem Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Aneta Podyma angażuje się w rozwój rynku ubezpieczeń pełniąc od 2017 roku funkcję Wiceprzewodniczącej Komisji Rewizyjnej przy Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Jej dojrzałość biznesowa, efektywne przywództwo i standardy zarządzania zostały wyróżnione tytułem Mistrza Biznesu (Businessman.pl). Polska Izba Ubezpieczeń uhonorowała ją odznaką Za Zasługi dla Ubezpieczeń (2019).  Została również wielokrotnie ujęta w gronie 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce 2020-2024 (Home&Market), w raporcie Rzeczpospolita Babska (Gazeta Finansowa) oraz wśród Top 10 Menadżerów w Finansach 2020, a także 25 Pereł Polskiego Biznesu 2019-2024 (Gazeta Finansowa). W 2023 roku zyskała tytuł Kobiety Biznesu 2022 w plebiscycie Pulsu Biznesu, a także Ubezpieczeniowego Menadżera Roku 2022 w konkursie Gazety Bankowej.

Edyta Rafalska członkini LiderShe

Jeśli pasja stanie się życiem, życie stanie się pasją.

Prezeska, Doradca Strategiczny i Konsultantka Biznesowa, Executive Mentorka i Sparring Partnerka dla Właścicieli Firm, Zarządów, Prezesów, Liderów oraz Menedżerów, Liderka z bogatym doświadczeniem w przywództwie i zarządzaniu organizacjami, zespołami i projektami, posiadająca duże pokłady empatii i dobrej energii.

Wieloletni praktyk biznesu na stanowiskach: Prezeski, Dyrektora Technologii, Dyrektora Operacyjnego, Członkini Rad Nadzorczych, z 20-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii. Efektywnie zarządza zespołami wielokulturowymi 5-700+ osób oraz realizacją celów w środowisku międzynarodowym.

Jest strategiem, potrafiącym łączyć kropki, równocześnie skuteczna w operacjach. Lubi wyzwania, osiąga ambitne cele.

Posiada rozległe doświadczenie w prowadzeniu z sukcesem kluczowych projektów strategicznych, operacyjnych i technologicznych. Przeprowadza z powodzeniem projekty restrukturyzacyjne i zwiększające efektywność kosztową i operacyjną firm oraz organizacji.

Posiada umiejętności i doświadczenie w zakresie inspirowania i rozwoju innych. Mentorka Biznesowa w Fundacji Liderek Biznesu, Vital Voices, LiderShe. Autorka i opiekunka merytoryczna programów mentoringowych skierowanych do liderów i menedżerów.

Wykształcenie wyższe magisterskie techniczne zdobyte na Politechnice Warszawskiej. Ukończone studia MBA z Bradford University i studia podyplomowe z Zarządzania w szkole L. Koźmińskiego. Coach ICC z Międzynarodową Certyfikacją.

Katarzyna Rozenfeld członkiniMama, bizneswoman, coach, mentorka, wolontariuszka, siostra, ekspertka, koleżanka, partnerka, przyjaciółka, podróżniczka i … kilka innych życiowych ról z krótszym lub dłuższym okresem ważności.

Partner w firmie Roseweald, przewodnicząca Rady Nadzorczej spółki celowej funduszu inwestycyjnego abrdn, executive coach i mentor, expert sektora energetycznego.

Większość życia zawodowego spędziłam w sektorze energetycznym. Przez wiele lat odpowiadałam za projekty realizowane w tym sektorze w PwC, potem zarządzałam spółką hurtowego handlu energii w szwedzkim Vattenafall’u, a następnie pełniłam funkcję członka Zarządu w holdingu energetycznym Tauron.  

Od ponad 5 lat prowadzę własną działalności gospodarczą wykorzystując zarówno swoje sektorowe, jak i liderskie doświadczenie zawodowe. Prowadzę niewielką firmę doradczą, przewodniczę Radzie Nadzorczej i rozwijam działalność mentoringową.  

Od 16 lat jestem także członkiem Zarządu Fundacji Effectus Papilionis.  

Hobby: 

Podróże i Afryka w szczególności, taniec kocham, narty uwielbiam, a książki pochłaniam pasjami.
LI strona: https://www.linkedin.com/in/katarzyna-rozenfeld/

Szalona optymistka, pozytywna wariatka, sportowiec, kocham góry, zakochałam się w pływaniu i jeździe na rowerze, mama Mateuszka i Agatki. Poświęcam się różnym tematom do reszty. Zawodowo w branży finansowej od 19 lat. 

Hobby bieganie, góry, pływanie, rower szosowy, spotkania z ludźmi I mnóstwo pomysłów w głowie.

LI strona: https://www.linkedin.com/in/aleksandra-rzeszutko/

Joanna Seklecka członkiniJest jedną z najbardziej znanych kobiet świata płatności bezgotówkowych w kraju i za granicą, a także laureatką licznych nagród i wyróżnień. Zarządzany przez nią eService jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako część międzynarodowej Grupy EVO jest jej europejskim hubem IT, technologii oraz zarządzania i rozwoju produktów. Firma szybko rośnie, zwiększa zatrudnienie i zakres dostarczanych usług. Działa na obszarze 11 krajów UE, obsługując 570 tysięcy terminali płatniczych generujących ponad 3,6 miliarda transakcji rocznie. Dostarcza też szeroki zakres nowoczesnych usług dla eCommerce oraz mCommerce, w tym rozwiązań płatniczych dla 25 tysięcy sklepów internetowych.

Joanna Seklecka jest absolwentką SGH w Warszawie oraz studiów doktoranckich na kierunku Zarządzanie. Ukończyła elitarny Stanford Executive Program, prowadzony przez Stanford University Graduate School of Business. Jej wiedza i doświadczenie zostały docenione przez członków Komitetu Agentów Rozliczeniowych, którzy w styczniu 2020 r., jednogłośnie wybrali ją przewodniczącą KAR.

Agnieszka ServaasCEO AT VIVE MANAGEMENT AND COMPAN CO-OWNER, BUSINESS CONSULTANT AND MENTOR, CERTIFIED COACH.

Wierzę w dobrostan w życiu i biznesie.

Od ponad 25 lat wspieram i współtworzę biznes. Wdrażając gospodarkę o obiegu zamkniętym w modzie, buduję ekosystem wspierający planetę.

Zarządzam grupą spółek w VIVE Group. Jestem inicjatorką nurtu Textile Upcycling – formy przetwarzania wtórnego odpadów tekstylnych. Przyczyniłam się do rozwoju sprzedaży VIVE Group na 80 rynkach na świecie. Uwielbiam dzielić swoje pasje i doświadczenie z innymi.

Jestem inicjatorką i współzałożycielką Stowarzyszenia Kobiety VIVE, Członkinią Zarządu Stowarzyszenia LiderShe oraz Koalicji Liderzy Pro Bono. Z wielką radością towarzyszę liderom w budowaniu przywództwa opartego na wartościach. Angażuję się w inicjatywy wspierające rozwój dzieci i młodzieży, bo wierzę i wiem, że jest to inwestycja w przyszłe pokolenia.

Przede wszystkim pasjonują mnie ludzie. Kocham podróże i poznanie różnych kultur. W czerwcu 2019 zdobyłam Dach Afryki – Kilimandżaro .

LI strona: https://www.linkedin.com/in/agnieszka-servaas/

Tina Sobocińska– obecnie HR4future- Founder & HR Strategic Advisor.

HR Director z 20+ lat doświadczeniem w międzynarodowych firmach (PwC, DHL, Schneider Electric, Sanofi) w rolach Dyrektora HR, Członka Zarządu, Senior Management Team, Dyrektora Shared Services HR na Europę.

Pasjonatka i doradca HR w projektach: Workplace of the future, Mega trends, Competencies of the Future, HR of the Future, Culture Book, 4 day week, Neuroróżnorodne Miejsca Pracy.

Liderka networku Digital HR Champions. Członkini Zarządu Stowarzyszenia LiderShe, wcześniej 2022-2024 w Komisji Rewizyjnej.

Mentorka w programach FutureUp Banku BNP Paribas, Vital Voices.

Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS, na SGH i w Akademii Leona Koźmińskiego.

Speakerka na konferencjach w PL i zagranicą (Bruksela, Amsterdam, Wiedeń, Sofia)

Współautorka serii podcastów: ‘Case study: praca hybrydowa’ , ‘Leaders.What’s next?’ nagrywanych z Jarosławem Kuźniarem, Voice House.

Zdobywczyni Kilimandżaro, mama Matyldy i Poli.

LI strona: https://www.linkedin.com/in/tinasobocinska

Magdalena Taczanowska członkiniJestem kobietą, liderką, mamą, spacerową towarzyszką malamutki, karmicielką dwóch kotów, przyjaciółką moich przyjaciół. W każdej z tych ról dokładam wszelkich starań, żeby być uważną i nie tracić ciekawości drugą istotą. Bywało różnie, ale z wiekiem jestem w tym coraz lepsza.

Zawodowo przez ponad 30 lat byłam związana z branżą IT, męską (ciągle poniżej 20% kobiet), KPI-ową, deadline’ową, żyjącą od kwartału do kwartału, gdzie trzeba było szybko celebrować sukcesy, bo ich milisekunda błyskawicznie mijała. Budowałam zespoły, które osiągały spektakularne sukcesy, a po porażkach podnosiły się znacząco szybciej niż inne. Pełną wyzwań, przygód i sukcesów korporacyjną drogę zawodową zakończyłam w jednej z największych super korporacji, czyli w Microsoft. W oddziale polskim byłam członkinią zarządu odpowiedzialną za klientów Enterprise, największe firmy na rynku polskim, oraz z dumą, radością i sukcesami towarzyszyłam im w cyfrowej transformacji.

Od 2021 jestem założycielką i CEO (co w moim przypadku tłumaczy się jako Chief Experiment Officer) butikowej firmy doradczej Świecąc, stworzonej, aby rehumanizować korporacje. Rehumanizować, czyli sprawiać, że człowiek, z całym jego pięknem intelektu i emocji, wiedzy i niewiedzy, entuzjazmu i wypalenia, znalazł się w faktycznym, a nie deklaratywnym centrum uwagi korporacji.

Jestem absolwentką SGH, ukończyłam studia MBA na National Louis University, posiadam certyfikaty coacha i business coacha wydane przez International Coaching Community, certyfikat Cgange Management Practitioner Prosci, a także wiele innych.

Hobby

Od 2006 roku jestem praktykiem, a od 2010 – nauczycielem sztuki hawajskiej pracy z ciałem KinoMana w linii Abrahama Aua`ia Maka`i`ole Kawaii. Moją nauczycielką i przewodniczką jest Susan Pa`iniu Floyd, a KinoMana i życie w duchu Aloha jest czymś więcej niż hobby. Jest mną.

LI strona:https://www.linkedin.com/in/magda-taczanowska-4543101/

Małgorzata Tylec-GusakovGlobal Head Financial & Professional Services AIMS International, Managing Partner AIMS International Poland

Od ponad 20 lat doradza polskim i zagranicznym klientom z całego świata w zakresie rekrutacji na najwyższe stanowiska i rozwoju potencjału ludzkiego w organizacji (executive search, talent management & development, leadership consulting), zarządzania zmianą w kontekście zasobów ludzkich, czy budową i transformacją kultury organizacyjnej przedsiębiorstw. Doradza także zarządom firm w procesach M&A związanych z restrukturyzacją zatrudnienia. Doradza polskim firmom, które są – lub przygotowują się – do procesu sukcesji.

Jako gościnna wykładowczyni prowadzi kursy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla studentów programów MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Przy współpracy z Uniwersytetem SWPS stworzyła autorskie narzędzia do mierzenia poziomu świadomości i odpowiedzialności zawodowej ludzi – pracowników. Od 2022 roku rozwija także projekt MTG Level UP (https://mtglevelup.me). W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie w kreowaniu kariery zawodowej na rzecz kandydatów do pracy oraz ideę świadomej kreacji ścieżki zawodowej, stworzyła pakiet narzędzi dla managerów, młodych pracowników, kobiet i mężczyzn, który wspiera podnoszenie ich świadomości zawodowej. Jej misją jest podnoszenie świadomości ludzi.

Hobby: joga, medytacja, tenis, narty, rozwój osobisty, czytanie.

LI strona

Kanał YT

MTGLevelUP

Izabella WileyOd ponad dwudziestu lat pracuję w telewizji, w sektorze kanałów tematycznych. Przez blisko 16 lat kierowałam oddziałem Paramount (dawniej ViacomCBS) w Polsce, Ukrainie i w krajach bałtyckich. Wprowadzałam do Polski takie marki jak MTV, Comedy Central czy Nickelodeon. W 2013 roku podjęłam się zadania zbudowania środkowoeuropejskiego oddziału firmy A+E Networks, której właścicielami w Stanach Zjednoczonych są koncerny Disney i Hearst, a w Europie partnerem joint venture jest brytyjski Sky. Obecnie zarządzam portfolio kanałów takich jak HISTORY, H2 i Crime+Investigation w Polsce i na 17 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Jestem absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim i studiów EMBA w Berlin School of Creative Leadership.

Hobby 

Telewizja i media, literatura, przywództwo, sprawy świata.

LI strona: http://www.linkedin.com/in/izabella-wile

Małgorzata WojciechowskaTwórca i dyrektor zarządzająca marki luksusowych ubrań dla kobietEnteliér. Doświadczony finansista w obszarze bankowości korporacyjnej, studiowała na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Hobby: sport (joga, fitness, narty), podróże, książki-powieści kryminalne, histioryczne, psychologiczne, literatura piękna, kulinarnie ciasta i kuchnia azjatycka.
LI strona: https://www.linkedin.com/in/malgorzata-wojciechowska-006a411/

Beata Wróblewska-MazurkiewiczPraktyk HR z doświadczeniem w Unilever, Elektrim, TDC Internet, Microsoft, Oracle. 

Życiowe motto (za prof. Gadaczem): „Człowiek żyje by być dobrym” 

Regionalny Dyrektor HR dla Polski i Krajów Bałtyckich w Oracle oraz HR Business Partner dla organizacji Konsultingu Oracle w Europie Wschodniej i Środkowej, odpowiada za całość polityki kadrowej. Wspomaga liderów we wdrażaniu projektów HR i budowaniu zaangażowania pracowników. Wprowadziła mentoring w organizacji. Z grupą menedżerek zainicjowała powstanie grupy Oracle Women Leadership. 

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Unilever (7 lat), we wszystkich częściach organizacji HR. W Elektrim S.A. Grupa Elektrim w zespole tworzącym strategie HR dla Grupy Elektrim, odpowiadała za obszar Wynagrodzeń i Świadczeń. W polskim Oddziale Microsoft (8 lat) realizowała strategię HR w Polsce, Bałtykach i w Ukrainie. Wprowadziła program Working Mama, liczne programy coachingu indywidualnego i grupowego, narzędzia diagnostyczne i rozwojowe. W tym czasie Microsoft co roku wyróżniany był jako Najlepszy Pracodawca w rankingach Hewitt i Great Place to Work. 

Hobby: zdrowe życie, bieganie, narty biegowe, medytacja, pozytywne podejście do człowieka.

LI strona: https://www.linkedin.com/in/beatawm/

reprezentujemy
chcesz wspierać rozwój kobiet?

Jesteśmy otwarte na współpracę z organizacjami działającymi na rzecz kobiet.
Chętnie współtworzymy inicjatywy wzmacniające pozycję kobiet w sferze biznesowej i społecznej. Skontaktuj się z nami.
Porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić razem.

Scroll to Top