W kobietach jest moc! A najlepszym na to dowodem jest sukces kampanii edukacyjnej Kobiety na Wybory, która miała swoje podsumowanie 26 października. Jako Stowarzyszenie LiderShe, byłyśmy jednym z dumnych partnerów tej inicjatywy.
Celem kampanii było zachęcenie Polek do aktywnego uczestniczenia w wyborach parlamentarnych 2023. Akcję wsparło tysiące osób i organizacji w całym kraju:
- 60 osób w zespole kampanii,
- ponad 260 firm i 107 organizacji pozarządowych,
- 1860 osób wykorzystało swój wizerunek do promowania kampanii,
- 1060 ambasadorek i ambasadorów wzięło udział w inicjatywie,
- 134 artystek i artystów oraz 365 osób publicznych dołączyło do akcji.
Kampania Kobiety na Wybory uzyskała aż 200 mln wyświetleń w mediach, a fraza #kobietynawybory została użyta aż 53 mln razy! Co trzecia Polka usłyszała o inicjatywie – dotarła ona aż do 34 proc. kobiet w kraju. Tym samym, kampania Kobiety na Wybory stała się największą kampanią kobiecą w Polsce!
Jesteśmy niezwykle dumne, że pomysłodawczynią i inicjatorką kampanii była członkini Stowarzyszenia LiderShe – Katarzyna Rozenfeld. To jej zaangażowanie i determinacja zmotywowały tysiące osób do włączenia się w akcję. To dzięki niej przesłanie kampanii dotarło do milionów kobiet w całej Polsce i zbudowało w nich wiarę, że ich głos ma znaczenie.
Więcej na stronie LinkedIn Stowarzyszenia LiderShe.